شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تلبس ۸ نفر از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) در اهواز

حوزه/آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در ابتدای این آیین، حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مدرسه پرداخت و اظهار داشت: در سال جاری برای هفتمین بار، مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) رتبه نخست را در بین مدارس علمیه سفیران هدایت کشور کسب کرد که افتخاری بزرگ برای حوزه علمیه خوزستان است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز رسمی سطح ۳ استان خوزستان در آینده‌ای نزدیک، گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته شورای گسترش مدارس علمیه، موافقت شد که مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز تا سطح ۳ ارتقاء یابد و بدین ترتیب، مرکز رسمی سطح ۳ استان خوزستان در این مدرسه علمیه افتتاح می‌شود.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بخش دیگری از این مراسم، مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) خوزستان را یکی از بهترین مدارس علمیه سطح کشور دانست و تصریح کرد: این مدرسه علمیه، به‌عنوان مدرسه تیزهوشان نیز شناخته می‌شود؛ چراکه طلاب این مدرسه از بالاترین سطح تحصیلی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است، در این آیین ۸ نفر از طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز توسط آیت‌الله موسوی جزایری ملبس به لباس تبلیغ دین شده و مسیری سخت اما شیرین را رسماً آغاز کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha