پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حمیدزاده-کاشان

حوزه / مسئولین باید قدرشناس حضور مردم باشند و در راستای رفع گرفتاری ها و گره گشایی از مشکلات آنان تلاش کنند .

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام حمید زاده، در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که از طرف مدرسه علمیه آیت الله یثربی(ره) کاشان، در مسجد حبیب بن موسی(ع) این شهر برگزار شد، به سوابق مبارزاتی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و گفت: ایشان در دوران جهاد و مبارزه با رژیم شاه  همدوش دیگر مبارزین به رهبری امام راحل، به پیروزی انقلاب کمک های شایانی کرد .

وی، آیت الله هاشمی رفسنجانی را یکی از اثرگذارترین افراد در روند شکل گیری انقلاب دانست وگفت: قبل از انقلاب ایشان در تبعید و زیر شکنجه بود و زندگی مخفی داشت و با محدودیت هایی که داشت اجازه حضور در جلسات را پیدا نمی کرد.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه  آیت الله هاشمی مسئولانه در دفاع از حق تمام  هستی خود را در طبق اخلاص نهاد، ابراز داشت: در دوران انقلاب بیش از آن که نهضت بتواند خودش را نشان دهد، هاشمی در تبلور و برجستگی شخصیت امام(ره) تاثیر گذار بود .

حجت الاسلام حمید زاده، به نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: در وضعیتی که کشور نیاز به سازندگی و آبادانی داشت، ایشان  خدمات بزرگی به انقلاب کرد.

وی، حضور شکوهمند مردم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی را لبیک به اسلام، انقلاب، مقام معظم رهبری و سبب بیمه شدن نظام دانست و گفت: مسئولین باید  قدرشناس این حضور میلیونی مردم باشند و در راستای رفع  گرفتاری ها  و گره گشایی از مشکلات آنان تلاش کنند .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha