جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز درهای باز یک مسجد تازه تاسیس در آمریکا

حوزه/ اعضای مرکز اسلامی شهر بروکفیلد به مناسبت دومین سالگرد تاسیس مسجد النور، روز درهای باز را برگزار و از غیرمسلمانان برای بازدید دعوت به عمل می‌آورند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی شهر بروکفیلد واقع در ایالت میلواکی آمریکا، شنبه این هفته 21 ژانویه به مناسبت دومین سالگرد تاسیس مسجد النور، روز درهای باز برگزار را می کند. 
درهای مسجد النور قرار است عصر جمعه به روی اعضای جامعه و غیرمسلمانان گشوده شود و مسلمانان در این مراسم به سئوالات درباره اسلام پاسخ خواهند داد. میهمانان می‌توانند از بخش‌های مختلف مسجد بازدید به عمل آورده و از نزدیک شاهد نمازخواندن مسلمانان باشند.

این مسجد در سال 2015 تاسیس شد و پیش از راه اندازی این مرکز مسلمانان مجبور بودند نمازهای‌شان را در اماکن موقتی از جمله بیمارستان یادبود المبروک برگزار نمایند.

* بازخورد فوق العاده‌ای از سوی مردم داشته‌ایم

دکتر مشیر حسن سخنگوی مسجد النور می‌گوید: ما قصد دارم با جامعه در ارتباط باشیم. ما بازخورد فوق العاده‌ای از سوی مردم داشته‌ایم و مدارس، کلیساها و گروه‌های اجتماعی برای بازدید از این مرکز تمایل نشان داده‌اند. هدف ما استفاده از شباهت‌ها و ایجاد اتحاد و انسجام در جامعه است.

وی افزود:  شرایط انتخاباتی کنونی آمریکا و وضعیت دنیا به وضوح سئوالاتی در مردم برانگیخته و ما می‌خواهیم حتی الامکان به این پرسش‌ها پاسخ دهیم. قطعا سخنرانی‌های نفرت محور در فضای اجتماعی آمریکا نگرانی‌هایی را در مردم ایجاد کرده‌اند اما ما دوستان و همکاران میان ادیانی زیادی نیز داریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha