پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ایجاد پارک معارف برای نوجوانان تاکید کرد و گفت: ایجاد پارکی به عنوان پارک نوجوان در استان یزد بسیار لازم و مناسب است و می تواند مدارس را برای برگزاری جشن های تکلیف به آنجا هدایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امروز در نشستی پیرامون چگونگی برگزاری جشن تکلیف در مدارس آموزش و پرورش که در دفتر ایشان برگزار شد، به ایجاد پارک معارف برای نوجوانان در یزد تاکید کرد و گفت: ایجاد پارکی به عنوان پارک نوجوان در این استان بسیار لازم و مناسب است و می تواند مدارس را برای برگزاری جشن های تکلیف به آنجا هدایت کند و همچنین سبب گرایش جوانان برای گذران اوقات فراغت خود با برنامه های اسلامی و مذهبی شود.

نماینده ولی فقیه در یزد با بیان اینکه شما می توانید با همکاری با شهرداری، برخی از پارک های مناسب شهرداری را در اختیار بگیرید، خاطرنشان کرد: نخستین حرکت خود را با اجرای آن در پارک ها شروع کنید تا جوانان به سمت و سوی برنامه های شما جذب شوند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پارک معارفی در یزد همت مسئولین در استان را می طلبد، افزود: با جذب جوانان و نوجوانان می توان بسیاری از مسائل مذهبی روز و فرهنگ سازی ها در جامعه به اجرا گذاشت و از این ظرفیت استفاده کرد.

آیت الله ناصری  با تاکید بر اینکه شما می توانید پس از جذب نوجوانان و جوانان فیلم های سینمایی آموزشی با موضوعات معارفی و اسلامی بسازید، گفت: این کار بایستی پس از جذب آنها به مرکز صورت گیرد تا نتایج دلخواه شما را در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha