جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه

جمعی از بانوان پژوهشگر مدرسه علمیه الزهرا(س) نمایشگاهی از آثار بانوان مجتهده معاصر برپا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، جمعی از بانوان پژوهشگر مدرسه علمیه الزهرا(س) یزد به منظور آشنایی طلاب مقطع سیکل این مدرسه نمایشگاهی از آثار منتشر شده بانوان مجتهده معاصر برپا کردند.

در این نمایشگاه که آثاری از بانوان مجتهده «مرحوم مجتهده بانو امین»، «مرحوم مجتهده بانو همایونی» و «مجتهده زهره صفاتی» برپا شد و علاوه بر تهیه زندگی نامه این بانوان و نصب در نمایشگاه، برخی از مسئولان برگزاری به تشریح کتب بانوان مجتهده و زندگینامه آنان می پرداختند.

این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر طلاب با بانوان محقق و پژوهشگر در عرصه دین و همچنین الگوپذیری طلاب از همت، تلاش و روحیه خستگی‌ناپذیر، آنان در مسیر کسب علم و معرفت برگزار شده است.

براساس این گزارش، برخی از آثار پژوهشی این نمایشگاه شامل؛ مجموعه تفسیری مخزن العرفان بانو امین؛ کتاب معاد در قرآن و کتاب زیارت در پرتو ولایت از بانو صفاتی و کتاب‌های نسیم ولایت، زن، مظهر خلاقیت الله، سفرنامه علویه همایونی از بانو همایونی به شمار می رود.

برپایه این گزارش،  کلاس های پایه اول تا سوم مقطع سیکل مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س)یزد، با نام این سه بانوی مجتهده، نامگذاری شده است.

 

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha