جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام امیر حسین فرجی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان از برگزاری سومین کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز و نراق خبرداد.

حجت الاسلام امیر حسین فرجی درگفتگو باخبرنگارخبرگزاری «حوزه»در کاشان با اعلام این خبرهدف از برگزاری این کارگاه را در راستای ترویج ، فرهنگ سازی و دانش افزایی  مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان عنوان کرد و افزود : شرکت کنندگان در این کارگاه از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مدیر اداره تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه بهره مند خواهند شد.

به گفته، معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان، سومین کارگاه یک روزه جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه  شهرستانهای کاشان ، آران و بیدگل ، نطنز و نراق، پنج شنبه پنجم اسفند ماه در مرکز تخصصی حوزه علمیه کاشان برگزار خواهد شد.

وی ، به تاثیر گذاری این کارگاه  آموزشی در دانش افزایی و برخورد مدیران با طلاب مدارس علمیه اشاره کرد وگفت : مدیران مدارس شرکت کننده دراین کارگاه ، ضمن آشنایی بیشتر با مسائل تربیتی و اخلاقی ، آرام آرام در برخورد با طلاب تاثیرگذاری خوبی خواهد داشت.

حجت الاسلام فرجی یاد آورشد : برای این کارگاه ها کتابی در قم در حال تدوین است که پس از چاپ دراختیار شرکت کنندگان  در کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی قرارخواهد گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha