چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 409734
۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
سلفیه

حوزه/ موسسه الحکمه وابسته به جامعه المصطفی دوره تخصصی «سلفی شناسی»را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، موسسه الحکمه در راستای رسالت کلان جامعه المصطفی العالمیه و تجهیز فعالان فرهنگی جهان اسلام به دانش و مهارت های متناسب با نیاز روز، اقدام به برگزاری دوره تخصصی سلفی شناسی نموده است .

به این منظور کمیته علمی مربوطه در موسسه و با حضور اساتید مبرزی چون آیت الله نجم الدین طبسی و استاد علیزاده موسوی تشکیل گردید و بعد از طراحی کلان دوره در دو بخش ۱- دوره مبانی معرفتی سلفیه ۲- سلفی شناسی معاصر، سرفصلها و زمان برگزاری دوره ها مشخص شد و اطلاع رسانی لازم جهت ثبت نام از متقاضیان با انتشار فراخوان و از طریق وبسایت موسسه انجام شد.

بر اساس این گزارش: بخش اول دوره شروع شده و تا ۱۹/۱۲/۹۵ ادامه خواهد داشت.

راه اندازی کانال تلگرام ویژه ۲۷ نفر از فراگیران دوره و درج فایلهای صوتی و تقریر دروس و منابع مجازی معرفی شده توسط اساتید از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره می باشد.

شایان ذکر است: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده بخش دوم این دوره از اوایل سال ۹۶ اجرا خواهد شد و موسسه الحکمه امیدوار  است دانش آموختگان این دوره علاوه بر توانمندی جهت تدریس موضوعات مرتبط با سلفیت و وهابیت به زبان اصلی در دوره های کوتاه مدت ،نقشی کارآمد وموفقی در کشورهای خویش در ایجاد وحدت و همگرایی بین مسلمانان و دفع فتنه سلفیت تکفیری داشته باشند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha