جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام صادق بجنورد گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت های حوزه کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب می باشد، هرچقدر حوزه را تقویت کنیم بدوت تردید این کادرسازی با قوت بیشتری انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی اکبر ایزدی به همراه جمعی از اساتیدو 135 نفر از طلاب جوان این مدرسه علمیه در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی اظهارداشت: مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بجنورد دارای 235 طلبه از پایه یک تا هشت می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه این مدرسه در منطقه ای محروم قرار گرفته است ولی بحمدلله پشتکار و همت جوانان این منطقه موجب شده تا استعدادهای برتر و ممتازی را تربیت کند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد ادامه داد: این مدرسه علمیه در سال 1364 تاسیس شد و بحمدلله تا کنون مایه آثار و برکات ارزشمندی شده است که امیداریم در زیر سایه مراجع معظم تقلید رشد و شاهد شکوفایی بیشتری قرار بگیرد.

حجت الاسلام  ایزدی بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود مراجع معظم تقلید فرصت مغتنمی برای تحصیل طلاب به وجود آمده که در طول تاریخ تشیع چنین فرصتی برای روحانیون و طلاب فراهم نشده و  باید تلاش کرد تا به بهترین نحو ممکن از آن استفاده شود.

وی اظهارداشت:یکی از نیاز های اساسی علمی و فرهنگی استان اینست که طلاب و روحانیون بومی که جهت کسب مدارج بالای علمی از استان مهاجرت کرده اند جهت تامین کمبودهای مذهبی و فرهنگی مطابق با فرهنگ بومی به استان برگردنند تا جنبه های علمی استان را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha