پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام امیدیان/ تولیت مدرسه علمیه بقیه الله نورآباد

حوزه/ حجت الاسلام امیدیان، حوزه انقلابی را عالم پرور خواند و گفت: مقام معظم رهبری می فرمانید «حوزه نباید سکولار و نسبت به نظام بی تفاوت باشد»، همین بیانات گهر بار رسالت های حوزه را سنگین تر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سعید امیدیان، عصر امروز در مراسم تودیع ومعارفه مدیر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد با اشاره به این که حوزویان و دلسوزان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) باید با همت مضاعف در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی قدم بردارند، گفت: برای دستیابی به اهداف و رسالت های حوزه انقلابی باید خدمتگزاران به حوزه، در جهت تقویت اصول اخلاقی، علمی، آموزشی و پژوهشی اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان، حوزه انقلابی را به روز و عالم پرور خواند و با اشاره به اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از حوزه است، بیان داشت: حوزه همواره رسالت خود را در راستای تثبیت، حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب انجام خواهد داد و در این راه همت مضاعف خود را بکار گرفته است.

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران شهرستان نورآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون حوزت انقلابی، تصریح کرد:معظم له می فرمایند «حوزه نباید سکولار و نسبت به نظام بی تفاوت باشد»، همین بیانات گهر بار رسالت های حوزه را سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام امیدیان تاکید کرد: مدیران، معاونان و اساتید حوزه باید با اخلاص و دلسوزی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اهداف حوزه انقلابی، وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: مدرسه بقیة الاعظم(عج) با برگزاری برنامه های تهذیبی، یادواره های شهدا، کارگاه ها و جلسات فوق برنامه و دانش افزایی اقدامات اثرگذاری را در راستای تقویت و تعمیق آموزه های اسلام در جامعه داشته است.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، مدیر پیشین مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم (عج) نورآباد گفت: زحمات و خدمات مدیر سابق در اجرای برنامه های تهذیبی، تقویتی، بندهای آئين نامه ای و آموزشی شایسته قدردانی است.

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد همچنین حجت الاسلام فرزاد صیدیان را به عنوان مدیر جدید مدرسه بقیه الله الاعظم (عج)، معرفی کرد.

افتتاح پایگاه مقاومت مدرسه بقیة الله الاعظم(عج)

حجت الاسلام سعید امیدیان با بیان اینکه پایگاه مقاومت شهید مسعود امیدیان نیز از امروز رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: با افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، فعالیت های طلاب در این حوزه پر رنگ تر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha