چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ اسماعیل هنیه گفت: کشور فلسطین بدون غزه معنا ندارد و غزه اولین راه آزادسازی فلسطین است و مقاومت نیز تنها گزینه استراتژیک ما است که مردم با تمسک به آن می توانند به آزادی و استقلال دست یابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» اسماعیل هنیه نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز چهار شنبه به همراه برخی فرماندهان حماس به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شیخ احمد یاسین بنیانگذار حماس از منزل وی بازدید کردند.

هنیه پس از این دیدار گفت: فرماندهان و رهبران حماس بر عهد و پیمان خود با شیخ یاسین مؤسس حماس باقی هستند و پرچم مقاومت را از نسلی به دست نسل دیگر منتقل می کنند.

وی افزود: حماس همچنان به شیخ یاسین وفادار است و ایشان همچان در میان ما زنده است و مقاومت و جهاد ادامه دارد و ایشان کسی بود که مبانی و اصول و ارزش های زیادی را در میان نسل ما بنیان نهاد و این راه به زودی به آزادسازی کامل فلسطین و مسجدالاقصی و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود منتهی خواهد شد.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: کشور فلسطین بدون غزه معنا ندارد و غزه اولین راه آزادسازی فلسطین و مقاومت در راه آزادسازی قدس و فلسطین است و مقاومت نیز تنها گزینه استراتژیک ما است که مردم با تمسک به آن می توانند به آزادی و استقلال دست یابند.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت مردم و گروه های فلسطینی تاکید کرد و افزود: همه باید برای پایان دادن به دودستگی و تفرقه و تحقق وحدت فلسطینی تلاش کنند و در برابر دشمنان خود متحد شوند.

اسماعیل هنیه خاطر نشان کرد مساله فلسطین مساله ای انسانی و مساله عرب ها و مسلمانان است و همه مسلمانان باید برای آزادسازی فلسطین تلاش کنند و آن را از دست غاصبان آزاد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha