شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسماعیلی نیا

حوزه/سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و موسسین حوزه‌های علمیه خواهران امروز در قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، اجلاس سراسری مدیران و موسسین حوزه‌های علمیه خواهران با عنوان «بررسی نقش حوزه های علمیه خواهران در پیشگیری و کاهش آسیب خای اجتماعی»، صبح امروز با حضور مدیران و مسئولان مرکز مدیریت های علمیه خواهران و مدیران استان ها و مدارس حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار گردید.

حجت الاسلام اسماعیل نیا مدیرکل ارتباطات و همکاری‌های حوزه‌های علمیه خواهران در ابتدای این مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در این اجلاس گفت: اجلاس سراسری مدیران و موسسین هر 2 سال یکبار برگزار می‌شود و امیدواریم با یاری شما این اجلاس برکات زیادی داشته باشد و بتوانیم به همه اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی افزود: در روز اول این اجلاس آیت الله مقتدایی و حجت الاسلام والمسلمین به ارائه سخنرانی می پردازند و در ادامه نیز معاونان به تبیین برنامه های کاری و چشم اندازها خواهند پرداخت. در روز دوم موسسین نیز به اجلاس اضافه میشود و درر وز دوم شش کمیسیون برگزار خواهد شد و فرصت کافی در این کمیسیون ها برای هم اندیشی و ارائه نظرات می توانند پرداخت.

مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: روز سوم که روز آخر اجلاس نیز می‌باشد، به جمع‌بندی مطالب خواهیم پرداخت و امیدواریم که یک خروجی مناسب در راستای پیشگیری و کاهش از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.

دبیر سیزدهیمن اجلاس مدیران و موسسین حوزه های علمیه خواهران با اشاره به این که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم گفت: این اجلاس به هیچ وجه جنبه سیاسی ندارد و یک اجلاس کاملا کاری، فرهنگی و اجتماعی است و امیدوارم تحلیل سیاسی از این اجلاس نشود.

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا در پایان به بیان اهداف برگزاری این اجلاس پرداخت و گفت: تبیین وضع موجود در جامعه از نظر آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از این آسیب‌ها از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha