جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد محبی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، به ضرورت بینش سیاسی و بصیرت طلاب اشاره کرد و گفت: حوزویان باید با بصیرت بالا ویژگی های کاندید اصلح را به مردم معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، امروز درجمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با تاکید بر ضرورت تلاش برای بهره گیری بیشتر از ماه های ارزشمند شعبان و رمضان، گفت: طلاب علوم دینی و روحانیون  باید علاوه بر فراگیری امور تحصیلی خود بتوانند آثار و برکات و فضائل این ماه های ارزشمند را برای آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در جامعه اسلامی تبیین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: احیا و شب زنده‌ داری نیز یکی دیگر از اعمالی است که در ماه شعبان فضیلت بسیاری دارد و پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند هر کس شب نیمه شعبان را احیا کند در آن روز که دل‌ها می‌میرند  قلب او نمی‌میرد.

این استاد حوزه قزوین افزود: هر كه در هر روز اين ماه هفتاد مرتبه استغفار كند مثل آن است كه هفتاد هزار مرتبه در ماه هاى ديگر استغفار كرده است.

حجت الاسلام محبی ادامه داد: در اين ماه صلوات بر محمد وآل محمد (ص) بسيار سفارش شده است و در مجموع در اين ماه انجام نماز٬ روزه٬ زكات٬ امر به معروف و نهى از منكر٬ صدقه بر فقرا و مساكين٬ نيكى به پدر و مادر و همسايگان و اصلاح بين بستگان سفارش بسيار شده است.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین در ادامه به ضرورت بینش سیاسی و بصیرت طلاب اشاره کرد و بیان داشت: دراین روزها که به انتخابات نزدیک می شویم تلاش نمایید که با بصیرت بالا بتوانید اصلح را تشخیص داده و به مردم معرفی کنید.

وی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند که حضور آحاد مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کنند، ولی این بار هم ملت ایران با حضور پرشور خود برگ زرینی به افتخارات نظام اسلامی می افزاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha