سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
واردات

حوزه/ تاکید مقام معظم رهبری بر مساله تولید و اشتغال باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود به خصوص این که معظم له اخیراً فرمودند در دولت آینده نباید حتی یک روز هم در بحث ایجاد شغل غفلت کرد.

حجت الاسلام  غلامرضا سرآبادانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برای تقویت تولید داخل مسئولان و دولتمردان باید به مقابله جدی به این معضلات اقتصادی بپردازند و در این خصوص به صرف شعار و وعده دادن هم بسنده نکنند.

عضو هئیت علمی المصطفی افزود: واردات بی رویه متاسفانه در حال حاضر باعث اشباع بازار شده و طبعاً در چنین شرایطی قیمت کالاها چندان افزایش نمی یابد اما از آن سو تولید داخل روی دست تولیدکننده و صنعتگر ایرانی می ماند  و تداوم این وضع باعث بحرانی تر شدن معضل بیکاری می شود.

این اقتصاددان حوزوی خاطرنشان کرد: حقیقتاً اگر می خواهیم که جلوی تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی را بگیریم و از آن سو برای جوان تحصیلکرده و کاربلد، شغل ایجاد کنیم باید به طور جدی جلوی واردات بی رویه و همچنین قاچاق کالا را بگیریم.

وی بیان داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر مساله تولید و اشتغال باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود به خصوص این که معظم له اخیراً فرمودند در دولت آینده نباید حتی یک روز هم در بحث ایجاد شغل غفلت کرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha