سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام قدرتی

حوزه/ مسئول اداره پذیرش حوزه علمیه خراسان از اعلام نتایج آزمون کتبی این حوزه خبر داد و گفت: شرکت کنندگان می توانند با ورود به سایت حوزه خراسان از نتیجه آزمون مطلع شوند.

حجت الاسلام عبدالله قدرتی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در مشهد، با بیان این مطلب، گفت: نتایج آزمون کتبی حوزه علمیه خراسان امروز 8 خرداد 96 اعلام و شرکت کنندگان می توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون به نشانیwww.hozehkh.com/Reception و با وارد کردن کدملی خود از نتیجه مطلع شوند.

وی افزود: مدرسه قبولی آن دسته از افراد که در آزمون کتبی شرکت کرده و پذیرفته شده اند، براساس اولویت های انتخابی و امتیاز کسب شده، مشخص شده است.

مسئول اداره پذیرش حوزه علمیه خراسان خاطر نشان کرد: مدرسه اولویت اول داوطلبان برادر و خواهر پایه نهم که معدل آنان از 18 به بالا و مقطع دیپلم و کاردانی که معدل شان از 17 به بالا بوده و نیز مقطع کارشناسی به بالا که از آزمون کتبی معاف بوده اند، به عنوان محل مصاحبه اعلام شده است.

وی یادآور شد: افراد قبول شده و نیز کسانی که با شرط معدل یا مدرک کارشناسی و بالاتر پذیرفته شده اند، می بایست با مدرسه محل مصاحبه خود تماس گرفته و نوبت مصاحبه دریافت کنند که شماره تلفن مدارس علمیه در دفترچه راهنمای پذیرش حوزه علمیه خراسان به نشانی اینترنتی www.hozehkh.com/OneEntry?entryID=16070 درج شده است.

حجت الاسلام قدرتی در پایان ابراز کرد: داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سؤال می توانند از ساعت 9:30 تا 13 در روز های غیرتعطیل با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۸۳۳۶ با پیش شماره ۰۵۱ برای برادران و ۳۲۰۰۸۲۶۴ با پیش شماره ۰۵۱ برای خواهران تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha