جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی قایینی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی با بیان اینکه سبک زندگی غربی با مبانی دین مبین اسلام منافات دارد، گفت: آنهایی که آرزوی زندگی در غرب را دارند بدانند که در غرب هر فردی برای خود زندگی می کند و رحم و مروتی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی قایینی، ظهر امروز در ادامه سلسله نشست های سبک زندگی اسلامی ایرانی، در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، گفت: آنچه که جامعه بشری به آن نیاز اساسی دارد کشاورزی و تولید مایحتاج جامعه است، کشور های غربی این مساله را  به خوبی رعایت می کنند و اسلام نیز تاکید فراوانی به این مساله دارد.

استاد حوزه علمیه همدان در ادامه با اشاره به وظایف دولت نسبت به کشاورزان افزود: دولت و مسوولان باید از کشاورزان حمایت کنند و نباید منابع و سرمایه های کشور را در پایتخت هزینه کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به نیازمندان، تصریح کرد: مسلمان باید نسبت به برادران و خواهران دینی خود احساس مسئولیت کنند و به یاری مستمندان بشتابند و بدانند کسی که به خدا اعتقاد دارد و به فقرا کمک کند خداوند متعال به او خیر و برکت کثیری عطا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی با بیان اینکه سبک زندگی غربی با مبانی دین مبین اسلام منافات دارد، بیان داشت: آنهایی که آرزوی زندگی در غرب را دارند بدانند که در غرب هر که برای خود زندگی می کند و رحم و مروتی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه همدان بر ضرورت توجه خانواده ها به سبک زدگی اسلامی تاکید کرد و گفت: یکی از مسایل مهم در خانواده و سبک زندگی اسلامی نحوه انتخاب همسر است، جوانان باید نسبت به انتخاب همسر توجه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به جایگاه مادر در جامعه اسلامی ابراز داشت: مادر مسئول تربیت فرزندان است و به همین دلیل بهشت زیر پای مادران است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha