یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای مدافع حرم به خصوص شهید محسن حججی، اظهار کرد: ما در سوریه برای دفاع از دین می‌جنگیم و امروز این عرصه دفاع، صحنه مبارزه با کفر زمان است و شهدا توصیه می کنند که آیت الله العظمی خامنه ای را تنها نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، صبح امروز در جمع کارکنان اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه ولایت، به موضوع ولایت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: تفکر ولایت فقیه شالوده نظام فلسفی جمهوری اسلامی است و امروز پس از 38 سال اثرات ولایت را در این نظام به خوبی احساس می کنیم.

وی با بیان این که  امروز ولایت، نقطه وحدت امت حزب الله است بدون این رکن اساسی انقلاب نمی‌تواند راه خود را طی نماید، ابراز داشت: تنها مسیری که باید در فتنه ها معیار و شاخص قرار گیرد، مسیر مقام معظم رهبری است و اگر در خط رهبری باشیم، عاقبت بخیری است و در غیر این صورت در دام فتنه  گرفتار می شویم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: عاملی که انقلاب را پدید آورد، روحیه ولایت پذیری و دشمن شناسی مردم بود و امروز هم همان مسیر باید ادامه یابد، چرا که نسل ها تغییر می کنند، اما اگر این روحیه تغییر نکرد، انقلاب پایدار خواهد ماند.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: باید برای جوانان تبیین کنیم که عامل پیروزی انقلاب ولایت پذیری و دشمن شناسی بود و امروز هم ولایت پذیری و دشمن شناسی ضرورت کار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: آن روز ولایت ما در امام(ره) متبلور بود و امروز در رهبر معظم انقلاب تجلی دارد و همان گونه که آن روز اطاعات از امام(ره)، اطاعت از  پیامبر(ص) ائمه(ع) بود امروز هم این گونه است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدای مدافع حرم به خصوص شهید محسن حججی اظهار کرد:  ما در سوریه برای دفاع از دین می‌جنگیم و امروز این عرصه دفاع، صحنه مبارزه با کفر زمان است و شهدا توصیه می کنند که آیت الله العظمی خامنه ای را تنها نگذاریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha