چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با وجود این همه مشکلات در اظهارات برخی از مسئولان چیزهایی می‌شنویم و آمارهایی در حوزه اشتغال ارائه می‌شود که با واقعیت‌های جامعه قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اعتماد ملت به مسئولان پشتوانه عظیمی برای دولت و نظام است و هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس پیچیده‌ترین مشکلات در کشور وجود داشت و به خاطر این که صادقانه مطرح می‌شد، مردم تحمل می‌کردند، در حالی که در مضیقه جاده، آب، برق و اقتصاد بودند و با وجود این با تمام توان به جبهه‌های جنگ کمک می‌کردند و با نظام و دولت همراه می‌شدند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این که متأسفانه امروز برخی‌ها با ادبیات دوران دفاع مقدس با مردم صحبت نمی‌کنند، افزود: هر کسی درمانده و گرفتار است، به سراغ ما می‌آید و به همین خاطر مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را با تمام وجود احساس می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: با وجود این همه مشکلات در اظهارات برخی از مسئولان چیزهای می‌شنویم و آمارهایی در حوزه اشتغال ارائه می‌شود که با واقعیت‌های جامعه قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: اگر صورت مسئله را پاک کنیم، مردم با ما همراه نمی‌شوند و ممکن است موضع‌گیری کنند، ناراحت شوند و اعتمادشان را نسبت به مسئولان نظام از دست بدهند، اما اگر صادقانه با مردم رفتار کنیم پشتوانه عظیمی برای نظام خواهد بود که هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با تأکید بر این که باید نظارت و بازرسی دقیقی در واگذاری منابع و امکانات وجود داشته باشد، گفت: اگر بازرسی دقیق در واگذاری منابع وجود نداشته باشد، کارها به دست آدم‌های نالایق می‌افتد و در نتیجه مردم آسیب می‌بینند.

در این دیدار محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: باید منابع و امکانات به اهلش سپرده شود و خلاف شرع و عدالت است که کارها را به کسانی که اهلیت ندارند واگذار کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha