جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی برای خانواده های طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن دهه اول محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مراسم سوگواری این دهه در مدارس علمیه استان، با سخنرانی مبلغان و اساتید حوزه برگزار خواهد شد .

 وی با اشاره به اینکه معاونت تهذیب حوزه علمیه استان لرستان دهه اول محرم با دعوت از استاد اخلاق و مشاوره حوزه علمیه قم، کلاس اخلاق برای طلاب برگزار می کند، افزود: کلاس اخلاق عمومی و مشاوره با حضور حجت الاسلام سید حبیب الله حسینی از اساتید حوزه قم برگزار خواهد شد .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان، ارائه اصول و اخلاق طلبگی،راهکارهای تبلیغ موثر و کارآمد و سرفصل های تبلیغ اثرگذار عزاداری در ماه های محرم و صفر را از جمله محوری ترین برنامه های کلاس اخلاق برای طلاب لرستانی برشمرد .

حجت الاسلام پیرمحمدی در ادامه برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی برای خانواده های طلاب لرستانی را نیز از دیگر برنامه های استاد سید حبیب الله حسینی برای خانواده های طلاب عنوان و خاطر نشان کرد: در این کارگاه راهکارها و شیوه های اشاعه سبک زندگی اسلامی ایرانی در ابعاد گوناگون برای مخاطبان تبلیغ و تبیین خواهد شد .

وی ادامه داد: این کارگاه با هدف تحکیم و استحکام نظام خانواده و تاثیر سبک زندگی اسلامی در تداوم این نهاد برای خانواده های طلاب دهه محرم در خرم آباد برگزار خواهد شد .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان افزود: بصیرت افزایی دانش خانواده های طلاب در خصوص ضرورت سبک زندگی اسلامی برای مقابله با هجمه های شوم دشمنان از جمله مهمترین اهداف برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی است .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کارگاه ها در طول سال نسبت به ارتقاء دانش و بینش خانواده ها در مقابل جنگ نرم دشمنان قدم برداشته شود.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha