پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسینی مجد - اسد آباد

امام جمعه اسد آباد عصبانیت دشمنان اسلام را ناشی از شکست های پی در پی آنها در منطقه دانست و گفت: آمریکا به دنبال نا امنی در منطقه بود اما به برکت خون شهدای مدافع حرم مانند سردار همدانی ها و شهید حججی ها و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات سپاه و اسلام هستند نتوانست به مقصود خود برسد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی مجد امام جمعه اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت و نظام ایران، اظهار داشت: آمریکا از مذاکره با ایران مایوس است و به دنبال راه نفوذ دیگری برای مقابله با نظام اسلامی ایران می گردد.

وی به دشمنی های آمریکا اشاره کرد و گفت: این ها به وسیله اسباب تبلیغاتی خودشان، طوری القا می کنند که روش دینداری و روحیه ولایتمداری مردم را تضعیف کنند، اما مردم فهمیده ایران فریب آنها را نمی خورند.

امام جمعه اسد آباد عصبانیت دشمنان اسلام را ناشی از شکست های پی در پی آنها در منطقه دانست و افزود: آمریکا به دنبال نا امنی در منطقه بود، اما به برکت خون شهدای مدافع حرم مانند سردار همدانی ها و شهید حججی ها و با فرماندهی سردار قاسم سلیمانی که از افتخارات سپاه و اسلام هستند، نتوانست به مقصود خود برسد.

 وی ادامه داد: دشمن تمامی این شکست ها را از چشم سپاه می بیند و جا دارد به خاطر شکست های پیاپی از غصه بمیرد و نعره بزند.

حجت الاسلام حسینی، عبرت گرفتن از اتفاقات گذشته و حمایت از سپاه پاسداران را وظیفه مسئولین دانست و گفت: همه باید بدانند که این ها دست از دشمنی برنخواهند داشت و هر روز با بهانه جدید در صدد ضربه به انقلاب و نظام هستند.

امام جمعه اسد آباد هوشیاری مسئولین در ادامه راه انقلاب را ضروری دانست و گفت: دشمن به دنبال راهی برای نفوذ است و هیچ گاه نباید بر سر جریان تسلیحاتی با آنها وارد مذاکره شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha