سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مولوی سلامی

حوزه/نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش ادعای خلافت اسلامی را داشت، گفت: اگرچه داعش در عرصه میدانی و نظامی با شکست مواجه شد، اما تفکر آن همچنان وجود داشته و باید نسبت به این مهم هوشیار و آگاه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در همایش هم‌اندیشی ائمه جمعه و جماعات، علما و معتمدین شیعه و سنی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که در کشورهای اسلامی وجود دارد اگر در سایه وحدت و خرد جمعی مسلمانان مورد استفاده قرار می گرفت وضعیت به گونه دیگر رقم می خورد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت بیش از یک میلیارد نفری مسلمانان خود، سرمایه عظیمی است گفت: اگر در سایه پیوستگی کشورهای اسلامی مورد استفاده قرار گیرد امنیت و ظرفیت استراتژیک را به مسلمانان می‌دهد.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: پایان تنش بین کشورهای اسلامی، جلب رضایت مردم توسط کشورهای اسلامی، ایجاد کار و اشتغال برای جوانان، ایجاد وحدت و همدلی بین گرایش‌های مذهبی، کمک کشورهای ثروتمند اسلامی به کشورهای فقیر، ایجاد یک صندوق پول بین‌المللی برای تحصیل جوانان کشورهای اسلامی و خشکاندن منابع مالی تکفیری‌های از جمله مواردی است که قدرت استراتژیک کشورهای اسلامی را بالا می برد.

مولوی سلامی، برچیده شدن بساط داعش را مدیون هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: این آرامش نسبی، نباید ما را غافل کند؛ چراکه تفکر داعش همچنان وجود داشته و دشمن کماکان تلاش می کند تا جان بی جان او را مجدد احیا کند.

*ملت های مسلمان نمی گذارند دوباره داعش به سروسامان برسد

وی ادامه داد: هنوز حامیان داعش وجود دارند و احتمال اینکه اگر غافل باشیم دوباره داعش به شرایط چند سال گذشته خود برگردد، وجود دارد، اما ملت‌های مسلمان بیدار بوده و نمی‌گذارند این گروه دوباره به سر و سامان برسند.

نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعش ادعای خلافت اسلامی را داشت، اضافه کرد: اگرچه داعش در عرصه میدانی و نظامی با شکست مواجه شد، اما تفکر آن همچنان وجود داشته و باید نسبت به این مهم هوشیار و آگاه بود.

سپاه رگ حیات نظام جمهوری اسلامی است

وی در پایان گفت: استمرار بخشیدن به انقلاب مهم‌تر از خود انقلاب بوده که به همت سپاه پاسداران صورت گرفته و این مهم نقش سپاه را روشن می‌سازد؛ زیرا سپاه ستون فقرات و رگ حیات نظام جمهوری اسلامی ایران است.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha