شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وقف

حوزه/رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین از ثبت ۱۴ وقف جدید در این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام خادمی اظهار داشت: با ثبت هفت وقف جدید طی یک ماه گذشته، شمار وقف‌های امسال شهرستان اسفراین به ۱۴ مورد رسید.

وی با بیان اینکه وقف‌های جدید با نیت توسعه مساجد و حوزه‌های علمیه، درمان، احداث مجتمع رفاهی و اطعام عزاداران امام حسین(ع) به ثبت رسیده است، افزود: ارزش موقوفات جدید ثبت شده بیش از هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است .

حجت‌الاسلام خادمی یادآور شد: علم‌آموزی، سلامت، ازدواج و ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی از اولویت‌های وقف در این شهرستان به شمار می‌رود.

وی به ترویج سنت حسنه وقف با نیت‌های متناسب با نیازهای روز در جامعه اشاره کرد و گفت: هدایت نیت واقفان به موضوعاتی همچون حوزه‌های علمیه، درمان، اشتغال، ازدواج و تأمین مسکن جوانان یک ضرورت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسفراین با تأکید بر ضرورت روی آوردن واقفان به نیت‌های جدید وقف خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به نیازهای روز، نیت‌های جدیدی را برای انجام وقف معرفی کرده است که باید موردتوجه واقفان نیک‌اندیش قرار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha