یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 437016
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
حوزه علمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه برادران فاروج با بیان اینکه مدرسه علمیه این شهرستان ۵۰ طلبه دارد، گفت: این تعداد طلبه در پایه چهارم مشغول به تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام مختار صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: مدرسه علمیه برادران شهرستان فاروج دارای 50 طلبه است که در پایه چهارم مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه هفت نفر استاد، کار آموزش این تعداد طلبه را بر عهده دارند، افزود: از این تعداد دو نفر استاد اعزامی و پنج نفر استاد حق‌التدریس هستند.

حجت‌الاسلام صادقی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مدرسه علمیه برادران فاروج نیز گفت: طلاب این مدرسه علمیه در ایام تبلیغی مانند ایام محرم، صفر و مناسبت‌های مختلف کشور مانند 13 آبان، 9 دی، 22 بهمن و دهه فجر و ... برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در ایام محرم اظهار داشت: طی دهه محرم به مدت 10 شب در این مدرسه علمیه برنامه‌های مداحی، سخنرانی، تلاوت قرآن و ادعیه داریم که با حضور طلاب و مردم برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه برادران فاروج با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این مدرسه علمیه در ایام دهه فجر افزود: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسئولان و طلاب این مدرسه علمیه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند که حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله این برنامه‌هاست که مسئولان، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه همه‌ساله در کنار مردم فاروج در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha