جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: امسال ۱۵۰ نفر از طلاب، اساتید و خانواده این عزیزان به یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، صبح امروز در جلسه با مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین گفت: کاروان‌های راهیان نور فرصت خوبی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا این خاک مقدس در تصرف آنها نباشد.

وی افزود: رزمندگان دلاور ما با تکیه بر ایمان، تقوا و توسل به ائمه معصومین(ع) توانستند از این خاک مقدس دفاع کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل پیروزی‌های درخشان و ماندگاری را از خود رقم زدند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  ما باید بتوانیم فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس و آموزه‌های این دوران را به نسل‌های جوان انتقال دهیم وهمه ما به‌عنوان مسئولین باید در این راستا حرکت نماییم.

وی اظهار کرد: ما ۸ سال جنگ را دفاع مقدس نام نهادیم، چراکه همه دنیا اعتراف کردند که ایران مورد تجاوز قرار گرفته و ایران و ایرانی جز دفاع از خود کار دیگری را انجام نداده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ما باید همچنان آماده‌باشیم و از آرمان‌های خود دفاع کنیم و این فرهنگ دفاع برای سرزمین را به نسل‌های آینده باید منتقل شود و بحث راهیان نور  نیز می‌تواند این فرهنگ را انتقال دهد.

حجت الاسلام صفی خانی خاطرنشان کرد: راهیان نور یک موضوع فرهنگی است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در جامعه جاری و ساری شده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه امروز دشمن با انواع ترفندها درصدد ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز جنگ نرم دشمن سخت‌تر است، بیان داشت: باید با تمام قوا در عرصه راهیان نور وارد شویم و در این میان تنها روحیه‌ای که می‌توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد، روحیه جهاد و شهادت است.

وی ادامه داد: امسال با هماهنگی با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، ۱۵۰ نفر از طلاب، اساتید و خانواده این عزیزان به یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

یادآوری می شود اعزام طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین از تاریخ 24 اسفند سال جاری الی 28 اسفند 96 از یادمان های شلمچه –بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) –اروندرود-فکه –طلاییه –دوکوهه –موزه خرمشهر  و نهر خین بازدید به عمل خواهند آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha