پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زیتون

حوزه/ مسئول غرفه برگ زیتون (طرح ختم گروهی قرآن کریم) در نمایشگاه بین المللی قرآن از اختصاص یکصد هزار سهمیه بیمه تکمیلی رایگان برای کلیه اعضای سامانه طرح قرآنی (۱۴۵۲) و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، ابراهیم زاده، مسئول غرفه طرح ختم گروهی قرآن کریم 1452(برگ زیتون) گفت: متقاضیان می توانند با تلاوت روزانه فقط یک صفحه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان(انتخاب 30 صفحه موردنظر) هدایای ویژه ای نظیر یکسال بیمه تکمیلی به مبلغ 25.000.000 ریال، بسته نفیس قلم قرآنی هوشمند و کارت اعتباری بدون قرعه کشی دریافت کنند.

مسئول غرفه طرح ختم گروهی قرآن کریم 1452(برگ زیتون) افزود: این طرح ملی با هدف بسط فرهنگ انس با قرآن کریم و گسترش فرهنگ تلاوت و تدبر در آیات قرآن و همگرایی نهادهای قرآنی و اجتماعی برای ایجاد پویش های معنوی با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور اجرا می شود.

وی در همین رابطه افزود: افراد مشارکت کننده در این طرح علاوه بر اجر معنوی و اخروی و بهره مندی از هدایا و جوایز ویژه، می توانند از تسهیلات وام قرض الحسنه تا سقف 200 میلیون ریال نیز بهره مند شوند.

ابراهیم زاده افزود : متقاضیان شرکت در طرح قرآنی 1452 می توانند عدد 5 را به سامانه 3000701 ارسال و با دعوت هریک از دوستان و تکمیل ختم گروهی قرآن کریم اعتبار دریافت کنند و علاوه بر دریافت هدایای ویژه (بدون قرعه کشی) از جوایز ارزنده تأمین شده نظیر 19 دستگاه خودرو سمند، 133سفر به عتبات عالیات(به همراه کلیه اعضای خانواده) ، 931 سفر به مشهد مقدس و هزاران دستگاه انواع نوت بوک، تبلت و گوشی تلفن همراه نیز که در تاریخ 5 مردادماه سال جاری مصادف با سالروز ولادت امام رضا(ع) در شبکه 3 صدا و سیما به صورت زنده قرعه کشی و اعلام می شود بهره مند شوند..

وی یادآور شد: در سامانه طرح بزرگ قرآنی 1452 برای یکصد هزار نفر اول هدایای بدون قرعه کشی تأمین شده است و پیش بینی می شود با استقبال گسترده مخاطبان این ظرفیت تا پایان ماه مبارک رمضان تکمیل شود.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: هزینه دریافت پیامک از سامانه برای کلیه مخاطبان رایگان بوده و متقاضیان علاوه بر عضویت از طریق سامانه 3000701 می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز عضویت در سامانه طرح ملی قرآنی 1452 (برگ زیتون) به نشانی https://t1452.ir مراجعه و یا با تلفن 02154124 تماس بگیرند.

گفتنی است؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار(قرآن چهل چراغ هدایت) تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمید IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام ممنون ازبرنامه خوبتون
  • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
    2 0
    با سلام قرار شد بعد از ماه مبارک رمضان هدایای بدون قرعه کشی را بفرستند ولی هنوز خبری نیست وشماره تماسشون هم متاسفانه مسدود و هیچ کارشناسی هم پاسخ گو نیست همش سر کاری وعده دروغ بود متاسفانه