جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیرحوزه علمیه استان قزوین گفت: راه مقابله با آسیب ها داشتن بصیرت، آگاهی و خودسازی با اراده و ایمان قوی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در بازدید از کلاس های دوره «میثاق طلبگی» طلاب جدید الورود حوزه علمیه قزوین که در اردوگاه شهید بابایی برگزار شد، گفت: امروز وظیفه و رسالت اصلی روحانیت و حوزه های علمیه این است که این جوان های مومن و دل های پاک و نورانی را از آسیب تبلیغات دشمن حفظ نماید.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن کجا را هدف گرفته، شما مشاهده کردید که در سال های گذشته و در حال حاضر نیز گروهک های تروریستی در منطقه و جهان وحدت و همدلی مسلمانان را نشانه گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از این کشورهای همسایه ما وضعیت آرامی داشتند، اما به دلیل هوشیار نبودن و عدم شناخت دشمن و پای کار نبودن و غرق شدن در مادیات و رفاه طلبی، شاهد حضور تانک ها و سربازان تروریستی در کوچه و خیابان خود شدند، لذا راه مقابله با آسیب ها، داشتن بصیرت، آگاهی و خودسازی با اراده و ایمان قوی است.

استاد حوزه علمیه قزوین به موضوع امر به معروف ونهی از منکر در جامعه پرداخت و خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر از جهاد بالاتر است، چرا که اساس جهاد را امر به معرف و نهی از منکر استوار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن تبریک ورود طلاب جدید به مدرسه امام زمان(عج)، عنوان کرد: شما باید به خود افتخار نمایید که امروز شاگردی مکتب امام زمان(عج) را در زندگی و امور تحصیلی خود ادامه داده و اگر در این مسیر ارزشمند، رضای خدای متعال را قرار دهید، در آینده یک طلبه موفق در جامعه خواهید شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha