جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ آیت الله طه محمدی تجلیل از خادمان دین و فرهنگ را ضروری خواند و گفت: حتما نباید این افراد آقا باشند، در بین خانم ها نیز امثال خانم دباغ که دوشا دوش امام خمینی همه جا بودند، بسیار هستند و این وظیفه ماست که از این عزیزان تقدیر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ضرورت تلاش جهادی مدیران، گفت: ما خدمتگزاران دین خدا را با تمام وجود حمایت می کنیم و این وظیفه انقلابی است که مدیران خدوم را حمایت کنیم تا  موفق باشند.

وی، همدان را دارای مفاخر بسیار دانست و توجه به مفاخر را نیازمند مطالعه و تحقیق گسترده عنوان کرد و یادآور شد: اگر اولویت سنجی مورد نیاز به نحو صحیح اعمال نشود نتیجه اش دلسردی خواهد بود.

امام جمعه همدان به دایره وظایف وزارت ارشاد پرداخت و خاطر نشان کرد: مفاخر مختص به یک قشر خاص نیستند و بسیاری از افراد در جایگاه های مختلف  برای ترویج فرهنگ اسلامی تلاش گسترده ای کرده اند که باید از آنان تقدیر شود.

آیت الله طه محمدی تجلیل از خادمان دین و فرهنگ را ضروری خواند و ادامه داد: حتما نباید این افراد آقا باشند، در بین خانم ها نیز امثال خانم دباغ که دوشا دوش امام خمینی همه جا بودند، بسیار هستند و این وظیفه ماست که از این عزیزان تقدیر کنیم.

وی تاکید کرد: ما پزشکانی در این شهر داشته ایم که 70 سال به مردم خدمت کرده اند و سرمایه گذارانی هم بودند که دار و ندارشان را در دوران 8 ساله دفاع مقدس در راه انقلاب و اسلام بخشیدند، لذا باید از این افراد به نحو شاسیته تجلیل شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha