جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اگر تاریخ اهل بیت را ورق بزنید خواهید دید که هدایت خیلی ها به برکت همین هیئاتی است که شما افتخار مدیریت آن را دارید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، امروز در همایش پیام آوران عاشورایی در دانشگاه پیام نور بیرجند، اظهار داشت: نوکری در خانه اهل بیت افتخاری است که نصیب هر کس نمی شود.

وی افزود: این لطف و عنایت ویژه را با هیچ چیز نمی توان سودا کرد و نمی توانیم جواب این نوکری را بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه آثار نوکری ما یکی حشر با اهل بیت در آخرت است، گفت: مگر می شود کسی که ذکر او حسین حسین باشد فردای قیامت بین او و امام حسین فاصله بیافتد؟!

حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: اعلی درجه بهشت مال محبین اهل بیت است و دادرسی در سخت ترین شرایط فردای قیامت پاداش آنها است.

وی خطاب به مدیران هیئات مذهبی حاضر در جلسه بیان داشت: شما مسئولیت مهمترین تشکل را دارید و می توان ادعا کرد که هیئت مهم ترین تشکل عالم است بلکه تاثیرگذارترین تشکل نیز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی متذکر شد: اگر تاریخ اهل بیت را ورق بزنید خواهید دید که هدایت خیلی ها به برکت همین هیاتی است ک شما افتخار مدیریت آن را دارید.

هیئات مذهبی تداوم کاروان امام حسین است

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: هیات مذهبی تداوم کاروان امام حسین است، امروز این کاروان در کوچه های زمان دور می زند و ان‌شاءالله زنده باشیم و در رکاب امام زمان باشیم که او حرکت امام حسین را کامل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی باید مرکز نشر معارف اهل بیت باشد، گفت: بیایید برای ادامه راه سیدالشهدا و شهيدان که به ارباب خود امام حسین اقتدا کردند نگاه دقیق تری داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید هیئات همیشه فعال باشند و درب این دانشگاه باید در طول روزها همیشه باز باشد، بیان داشت: هیئت های مذهبی از موثرترین علل پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب از فتنه های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته است که نمونه آن را در سال ۸۸ و در روز نهم دی ماه مشاهده کردیم.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه دشمن ‌شبانه روز کار می کند، گفت: اعتراف میکنم دشمن در خیلی از زمینه ها از ما جلوتر است اگرچه ما خیلی توان و ظرفیت داریم اما به درستی بکار نمی گیریم.

شورای فرهنگی هیئات را شکل دهید

وی با درخواست از اینکه بیایید شورای فرهنگی هیات را شکل دهید، اعلام کرد: کمیته های مختلف را شکل دهید، همه کارها را خودتان انجام ندهید بلکه مدیریت کنید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: پیشنهاد می کنم در هیات جلسات هفتگی تان را با محوریت یک گوینده مذهبی که اطلاعات دین دارد، داشته باشید تا انها که پشت صحنه هستند هم استفاده کنند.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه هیات باید مهم ترين پایگاه امر به معروف و نهی از منکر باشد، گفت: چون ظرفیت و امکانات داریم، هیات مذهبی که متعلق به سیدالشهدا است برای تداوم ایثار و شهادت چه کرده است؟

وی با انتقاد از اینکه تا برخی حرف می زنند می گویند سیاسی نکنید، گفت: این حرف ها غلط است ما نباید سیاست بازی کنیم اما نکات باید بیان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ما هزار و 300 هیات در استان داریم که اگر60 شب در هر هیات یک مسئله شرعی بیان شود اتفاق بزرگی می‌افتد، خاطرنشان کرد: نباید بچه هیاتی ما از مهمترین مسائل شرعی خودش خبر داشته باشد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha