دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده ولی فقیه در کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امام (ره) فرمودند که در محتوای نماز جمعه باید مشکلات و معضلات مردم گوشزد شود و خطیب جمعه وظیفه دارد اول خود و سپس مردم را به تقوای الهی دعوت کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز چهار شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت اجتماع مسلمین، گفت: خداوند متعال عنایت ویژه‌ای به اجتماعات مسلمین دارد، زیرا مبنای تحرک و پیشرفت جامعه مسلمان اجتماع مردم در چارچوب دستورات اسلامی می باشد و نماز جمعه یکی از مهمترین و اثرگذارترین اجتماعات امت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: امام (ره) فرمودند که در محتوای نماز جمعه باید مشکلات و معضلات مردم گوشزد شود و خطیب جمعه وظیفه دارد اول خود و سپس مردم را به تقوای الهی دعوت کند.

وی ادامه داد: مشکلات اصلی ما، فرهنگی و اقتصادی است، لذا اگر بخواهیم از این معضلات و مشکلات عبور کرده و به سرمنزل مقصود برسیم، باید عنصر تقوا را هم در خود نهادینه کنیم و هم مردم را به صورت همه جانبه به آن دعوت نماییم.

شایان ذکر است، در یکصد و شانزدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور روسای دستگاه های اجرایی با موضوع سالگرد تاسیس نهاد امامت جمعه ، برگزار شد، هر کدام از مسئولان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha