جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیات نوری همدانی، جوادی و سبحانی

حوزه/ سی و هشتمین سالگرد ارتحال مفسر کبیر قرآن حضرت آیت الله علامه سید محمدحسین طباطبایی با سخنرانی سه مرجع تقلید در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اعلام این خبر اظهار داشت: اولین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه و با همکاری مجمع عالی حکمت اسلامی برگزار می شود که در این مراسم اساتید علوم عقلی حوزه حضور خواهند داشت و از بیانات مرجع عالیقدر و حکیم متاله حضرت آیت الله جوادی آملی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: دومین برنامه در شامگاه چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه و با همکاری انجمن اصول حوزه و با حضور اساتید سطوح عالی فقه و اصول برگزار خواهد شد که در این مراسم از بیانات مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سبحانی استفاده خواهیم کرد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) ابراز داشت: در سومین برنامه نیز که شامگاه پنجشنبه سی ام آبان ماه و با همکاری انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه برگزار خواهد شد، اساتید سطوح عالی و خارج حوزه از بیانات عالمانه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی کسب فیض خواهند کرد.

نجفی قدسی در پایان گفت: در سومین برنامه بزرگداشت علامه، از تعدادی شخصیت های موفق در عرصه های تبلیغی تجلیل می شود که الواح تقدیر و هدایای آنها توسط حضرت آیت الله نوری همدانی تقدیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha