جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 872983
۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
رد خون

حوزه/ به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان، جمعی از طلاب و مبلغان همدانی به همراه خانواده های خود با حضور در یکی از سینماهای شهر همدان به تماشای فیلم سینمایی «رد خون» یا همان ماجرای نیم روز_2 نشستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، شب گذشته و به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان جمعی از طلاب و مبلغان همدانی به همراه خانواده های خود با حضور در یکی از سینماهای شهر، شاهد اکران فیلم رد خون یا همان ماجرای نیم روز_2 بودند.

این برنامه که دومین برنامه معاونت تبلیغ حوزه همدان در راستای حمایت از آثار و فیلم های ارزشی بود با استقبال پرشور طلاب همدانی همراه بود.

حجت الاسلام ناصر طاهری، معاون تبلیغ شهرستان همدان ضمن اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان در حاشیه اکران این فیلم، خاطر نشان کرد: همانند دفعات قبلی روحانیون همدانی با حضور در سینما و مشاهده آثار ارزشی و انقلابی حمایت خود را از فیلم هایی که در راستای اهداف نظام ساخته می شود اعلام کردند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت اقشار مذهبی و انقلابی از این گونه آثار یادآور شد: اگر قشر مذهبی و انقلابی کشور از این نوع آثار حمایت نکنند سازنده های این سبک از فیلم نیز پس از مدتی دلسرد می شوند و لذا امروز این یک نیاز در جامعه است که با حضور در میدان از این آثار ارزشی حمایت خود را اعلام کنیم.

لازم به ذکر است، معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان در هفته های گذشته نیز با حضور طلاب و روحانیون همدانی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را به اکران در آورده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha