پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و رئیس همایش، ضمن تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته، به ابلاغ سیاست‌های جدیدی در راستای کیفی‌سازی و ترویج و تبیین هوشمندانه و صحیح ظرفیت‌ها و مزایای استفاده از فناوری اطلاعات و به ویژه هوش‌مصنوعی در جامعه طلاب فرهیخته حوزه علمیه پرداخت و ابراز امیدواری کرد با حمایت مراجع عظام تقلید و فقهای عالیقدر حوزه علمیه قم این مسیر تسهیل گردد.

وی همچنین در پاسخ به درخواست مسئولین همایش برای در اولویت قرار گرفتن آسیب‌شناسی و انجام مطالعات فقهی در زمینه به کارگیری هوش مصنوعی در علوم اسلامی، ضمن حمایت از برپایی حلقه‌های تخصصی علمی با شرکت طلاب و مهندسان، از برگزاری نمایشگاه دستاوردها به عنوان راهکار موثری برای برقراری ارتباط میان مخاطبان و موضوع همایش یادکرد.

خاطرنشان می شود: در این نشست محمدرضا قاسمی دبیر اجرایی همایش، ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آینده دبیرخانه همایش، مطالبی  در زمینه برخی مشکلات پیش رو بیان کرد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha