چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان برای تخریب و نابودی بنیان خانواده و ترویج بی حیایی و بی عفتی و سوق دادن جوانان به دام هواهای نفسانی برنامه ریزی گسترده ای کرده اند که باید در این عرصه هم هوشیار بود تا در دام آنها گرفتار نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در یادواره  شهدا که در مسجد جامع  بویین زهرا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حدود بیش از  ۲۳۰ هزار شهید در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تقدیم شده‌ است، شهدایی که از همه اقشار و در سنین مختلف بودند و خون همین شهداست که عامل عبور انقلاب اسلامی از ۴۰ سالگی و ادامه مسیر پرقدرت آن شده است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز وظیفه همه ماست که فرهنگ شهدا یعنی فرهنگ امام حسین (ع) را ترویج دهیم تا با کمک این فرهنگ انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم زیباترین حماسه‌ها را بعد از حادثه کربلا آفریدند و این افتخار بزرگ برای شیعیان تا قیام قیامت خواهد درخشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد:  انقلاب اسلامی  در باورها و جان مردم ریشه دارد و با خون پاک هزاران شهید گلگون کفن به وجود آمده است. شهدا با خون خود انقلاب و نظام اسلامی را آبیاری کردند و به ۴۰ سالگی رساندند، و امروز  وظیفه ما ایستادگی در مقابل دشمنان و حفاظت از ارزش ها و آرمان ها است.

ملت ایران هوشیارتر از گذشته است

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی مجموعه اقدامات دشمنان ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب است که در هر مقطعی از زمان اعمال کردند تا مردم را از انقلاب ناامید کرده و بتوانند زمام کشور را در اختیار بگیرند، اما ملت غیور این مرز و بوم هر روز هوشیارانه تر از دیروز از ارزشهای انقلاب و امام راحل دفاع کرده و حمایت های خود را نیز از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در همه جای دنیا فریاد زدند.

مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان نیازمند هوشیاری است

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز نیز دشمنان ایران اسلامی با هجمه های بی امان فرهنگی، اعتقادات جوانان و نوجوانان کشورمان را نشانه رفته اند که مقابله با این اقدام ناجوانمردانه نیز، نیازمند هوشیاری و بصیرت است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: امروز جوانان  باید بیش از گذشته در فضای مجازی با ارائه تولیدات غنی در عرصه های مختلف تلاش فراوان داشته باشند.

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است 

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: اگر مسئولان،اقتصاد مقاومتی را باور داشته و با حمایت از صنعت و کشاورزی، به فکر حل مشکلات مردم و بیکاری جوانان باشند، دشمنان به ویژه آمریکا نمی توانند از مشکلات اقتصادی سوء استفاده کنند.

هدف شوم دشمنان کمرنگ نمودن بنیان خانواده است

مدیر حوزه علمیه قزوین به موضوع مهم خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: خاک‌ریز نخست مقابله با دشمنان، توسعه فرهنگ عفاف، حجاب و خانواده محوری است.

وی ادامه داد: دشمنان برای تخریب و نابودی بنیان خانواده و ترویج بی حیایی و بی عفتی و سوق دادن جوانان به دام هواهای نفسانی برنامه ریزی گسترده ای کرده اند که باید در این عرصه هم هوشیار بود تا در دام آنها گرفتار نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha