جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام مؤمنی گفت: مدیران مدارس باید حتی نسبت به وضعیت ظاهری طلاب هم حساس باشند و همان حساسیتی که مدیران بر روی مسائل آموزشی طلاب دارند نسبت به برگزاری دروس اخلاقی در مدارس و امور تربیتی توجه و تمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان، حجت الاسلام سید حسین مؤمنی، پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه استان اصفهان، اظهار کرد: برخی از مدیران نسبت به مسائل تربیتی طلاب وقت گذاری خوبی داشته و هم و غم دارند، ولی در بعضی از مدارس علمیه به علت فشردگی به وجود آمده در آموزش و دروس ارائه شده، توجه به مسائل تربیتی و تهذیبی، دچار غفلت و اقع شده است که پیامدهای خوبی نخواهد داشت.

وی عنوان کرد: مدیران مدارس باید حتی نسبت به وضعیت ظاهری طلاب حساس باشند و همان حساسیتی که مدیران بر روی مسائل آموزشی طلاب دارند، نسبت به امر برگزاری دروس اخلاقی در مدارس علمیه و امور تربیتی توجه و تمرکز کنند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محسن جلالی، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در این نشست، بیان کرد: براساس نظرسنجی که از طلاب صورت گرفته عمده دلیل بی انگیزگی طلاب و موانع تحصیلی، مشکلات معیشتی و اقتصادی بیان شده است.

وی ادامه داد: همایشی برای بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در اسفندماه برگزار خواهد شد.

انتهی پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha