پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: تسریع در تدوین چشم انداز تهذیبی حوزه علمیه قزوین برای تحقق فعالیت های آینده ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ظهر امروز در جمع معاونان تهذیب مدارس علمیه قزوین، گفت: وضعیت حوزه علمیه قزوین و پیشرفت های ناشی از آن ایجاب می کند که تمامی مدیران و معاونان تهذیبی مدارس علمیه خود را هماهنگ با شرایط جلو برده و از قافله عقب نمانند.

 مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: با توجه فعالیت های بصیرتی و اخلاقی در مدارس علمیه قزوین باید به دنبال تهیه و تدوین یک طرح اساسی در خصوص برنامه های تهذیبی باشیم؛ با بررسی و اجرایی شدن این برنامه، گام های اساسی در رشد اخلاقی و تهذیبی مدارس علمیه استان برداشته می شود.

وی ادامه داد: در ساماندهی  و تدوین برنامه های چشم انداز تهذیبی، باید به سمت طرح های اساسی و بلندمدت حرکت کنیم و از اجرای طرح ها و فعالیت های کوتاه مدت به صورت پراکنده و محدود خودداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به تأثیر همکاری و همفکری معاونان تهذیب مدارس در پیشبرد برنامه ها و چشم اندازهای حوزه، خطاب به معاونان، عنوان کرد: شما معاونان باید بیش از پیش با معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین همکاری و هفکری داشته و کار تشکیلاتی و وحدت رویه را در همه فعالیت های خود در نظر بگیرید تا به نحو شایسته ای فعالیت های خود را ارتقاء دهید.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان با طرح موضوع اعزام طلاب به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: اعزام طلاب به راهیان نور منشأ خیرات و برکات کثیری است و باید برنامه جامعی در خصوص اعزام  طلاب به راهیان نور در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha