جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دانشگاه امام صادق

حوزه/ بنا بر تصمیم شورای آموزشی دانشگاه امام صادق(ع)، کلیه کلاس های درسی این دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری به شکل مجازی برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بنا بر تصمیم شورای آموزشی دانشگاه امام صادق(ع)، کلیه کلاس های درسی این دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری به شکل مجازی برگزار می گردد.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: با عنایت به ضرورت توجه به سلامت جسمی و روحی دانشجویان و خانواده های محترم آنها و با توجه به دشواریهای اجرایی و ملاحظات بهداشتی برگشت دانشجویان از شهرستان ها کلاس های درس دانشگاه تا پایان اسفندماه سال جاری با  تاکید بر اصل حضور و در دسترس بودن اساتید جهت پیگیری امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: جهت جبران تعطیلی ناخواسته، تعطیلی هفته میان ترم لغو و به پایان نیمسال تحصیلی جاری نیز دو هفته آموزشی اضافه می شود، ضمن آن که برگزاری امتحانات میان ترم در این نیمسال اختیاری و با نظر استاد درس خواهد بود و زمان امتحانات میان ترم برای اساتیدی که بخواهند امتحان بگیرند متعاقباً اعلام می شود.

همچنین بنا بر این اطلاعیه، اساتید می توانند از طریق سامانه های آموزش مجازی نظیر سما و ... نسبت به برگزاری کلاس ها به صورت مجازی اقدام نمایند. بدیهی است برگزاری کلاس های مجازی تا حداکثر سه هفته آموزشی جایگزین کلاس های حضوری استادان محترم خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: جهت حفظ سطح علمی و پژوهشی دانشگاه معاونین محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها، مرکز زبان و پردیس خواهران، موظف هستند تا با ارتباط گیری با تک تک استادان در این نیمسال تحصیلی، نسبت به تعریف یک کار در حوزه پژوهشی، نوآوری و یا مطالعاتی برای دانشجویان و دریافت گزارش آن حداکثر تا ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ و ارزیابی گزارشات دانشجویان جهت تخصیص بخشی از نمره ارزیابی دانشجو اقدام نموده و این اطلاعات را از طریق سایت ها و شبکه های رسمی اطلاع رسانی کنند.

 ۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha