شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سقائیان نژاد

حوزه/ شهردار قم با صدور پیامی از تلاش‌ها و فعالیت‌های رسانه‌ای اصحاب خبر استان قم در اطلاع‌رسانی رویدادها و آگاهی بخش به همشهریان عزیز در مباحث مرتبط با شیوع ویروس کرونا در استان قم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی از تلاش‌های جهادگونه اصحاب خبر و رسانه استان قم در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی عمومی رویدادهای اخیر استان با توجه به شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

اهمیت توجه به رسانه‌ها و کارکردهایی که می‌تواند داشته باشد، در دنیای پرهیاهوی امروز در بزنگاه‌هایی نمود پیدا می‌کند که به دور از هر جنجال تبلیغاتی، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی که از اصلی‌ترین ارکان کاربردی رسانه هستند آشکار می‌شود.

شرایط ویژه‌ای که در هفته‌های اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا و تبعات اجتماعی ناشی از آن در سطح کشور و به ویژه در شهر مقدس قم شاهد بوده‌ایم، بدون شک یکی از آوردگاه‌های سنجش رسانه‌ها و عملکرد اصحاب خبر می باشد که به حق با تلاش وافر خود در این آزمون هم، خوش درخشیدند.

انعکاس دقیق و به وقت واقعیت‌های این رویداد اجتماعی و پرهیز از هرگونه جنجال آفرینی و شایعه پراکنی و دوری از دامن زدن به هر چه باعث ترس کاذب و تشویش اذهان عمومی جامعه شود، اتفاقی بود که در رسانه‌های حرفه‌ای استان قم در این روزهای مبارزه با ویروس کرونا شاهد بوده‌ایم.

بدون شک در شرایط ویژه و بحرانی، مطالبه‌گری رسانه‌ها به نمایندگی از مردم و انتظار پاسخگویی از سوی مدیران و مسئولان نه تنها تهدیدی برای زیر سوال بردن خدمات و زحمات انجام گرفته نبوده، بلکه این نکته فرصتی است برای روشن‌گری و اطلاع شهروندان و عاملی برای تشویق بیش از پیش همراهی مردم و مسئولین.

برخود لازم می‌دانم تا ضمن آرزوی سلامتی برای خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تمامی عزیزانی که به نحوی همراه و هم‌قدم خدمت گزاران مردم در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به ملت عزیز ایران و به ویژه مردم قم، در بحران شیوع ویروس کرونا تلاشی جهادگونه داشتند و توانستند بار امنیت روانی جامعه را کنترل کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و آرزوی تداوم توفیق خدمت این عزیزان به مردم شریف و قهرمان ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha