جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ لیث شعلان ابو الجون سخنگوی ائتلاف "ثورة العشرین"

حوزه/ سخنگوی ائتلاف "ثورة العشرین" نسبت به پیامد هدف قرار دادن عراقی ها توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ لیث شعلان ابو الجون سخنگوی ائتلاف "ثورة العشرین" نسبت به پیامد هدف قرار دادن عراقی ها توسط نیروهای اشغالگر آمریکایی هشدار داد.

ابو الجون در بیانیه ای با اشاره به اینکه ائتلاف "ثورة العشرین" نسبت به پیامد هدف قرار دادن عراقی ها توسط نیرو های اشغالگر آمریکایی هشدار می دهد، دولت محلی استان الانبار را مسئول هدف قرار گرفتن هر عراقی از سوی نیرو های اشغالگر در اراضی این استان دانست.

وی افزود: نمایندگان الانبار باید در بیانیه ای موضع ملّی خود را نسبت به تهدید های آمریکا علیه عراق اعلام کنند؛ چراکه سکوت به معنی رضایت به این تهدیدات است.

سخنگوی ائتلاف "ثورة العشرین" ادامه داد: ائتلاف "ثورة العشرین" به اقلیم کردستان هشدار می دهد که شریک متجاوزان و قاتلان آمریکایی که در خاک عراق حضور دارند، نباشد.

ابو الجون اهالی الانبار، کردستان عراق، دستگاه های امنیتی، حشد الشعبی و عشایر را به بستن راه ها به روی نیرو های اشغالگر و مزدوران آن دعوت کرد و از عادل عبد المهدی خواست به مسئولیت خود عمل کرده و خطر طرح های آمریکایی را برای ملت عراق و آرامش داخلی و حاکمیت کشور بیان کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha