جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار احمدعلی گودرزی

حوزه/ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با قدردانی از حسن اعتماد فرمانده ناجا، گفت: بهره مندی از تجربیات و نظرات پیشکسوتان این حوزه از جمله سردار «قاسم رضایی» و سایر عزیزان را به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می کنم، همچنین برای ارتقاء عملیاتی مرزبانی در کنار بهبود و تقویت تجهیزات و امکانات تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار احمدعلی گودرزی در این آیین  تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی ناجا اظهار داشت: از حسن اعتماد فرمانده ناجا و هیئت رئیسه نیروی انتظامی قدردانی می کنم و ان شاء الله سرباز لایقی برای فرماندهی معظم کل قوا، مقام معظم رهبری و سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا باشم.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: از گذشته تاکنون مجاهدت های بسیاری در مرز صورت گرفته و امروز مرزها در امنیت و آرامش کامل است و این مهم به برکت جانفشانی مرزبانان غیور و ایثارگر حاصل شده است.

وی با اشاره به ویژگی های سردار قاسم رضایی، فرمانده سابق مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: سردار "رضایی" مجاهد خستگی ناپذیری است که مصداق واقعی مجاهد فی سبیل الله است و در طول این 6 سال از مسئولیت خود به خوبی و با تعهد ایفای نقش کرد.

سردار گودرزی با تاکید بر تداوم راهبردهای اجرایی در دوران سردار رضایی، بیان کرد: بهره مندی از تجربیات و نظرات پیشکسوتان این حوزه از جمله سردار "قاسم رضایی" و سایر عزیزان را به عنوان یک راهبرد جدی دنبال می کنم، همچنین برای ارتقاء عملیاتی مرزبانی در کنار بهبود و تقویت تجهیزات و امکانات تلاش خواهم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: از همه ظرفیت ها به گونه ای بهره خواهیم گرفت که مرزبانی هوشمند شود و ان شاء الله با اتخاذ این رویکرد شاهد دستاوردهای موفقیت آمیز جدیدی در مرز و مرزبانی باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امروز روحیه ایثار و شهادت طلبی در میان مرزبانان جاری است، گفت: برای تقویت روحیه معنوی در کنار مهارت افزایی تلاش خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha