جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 911804
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
تصاویر / تودیع معارفه مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت

حوزه / در مراسمی حجت الاسلام علیرضا یوسفی به عنوان مدیر جدید مدرسه سفیران همدان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ظهر امروز در مراسمی با تقدیر از خدمات ۱۱ ساله حجت الاسلام علی رسولی در راستای تربیت طلاب و توجه ویژه به امور تهذیبی و تربیتی، حجت الاسلام علیرضا یوسفی به عنوان مدیر جدید مدرسه سفیران همدان معرفی شد.

در ابتدا این مراسم که در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد،  حجت الاسلام سید محمد موسوی با تاکید بر نقش بی بدلیل حوزه‌ها در دوران حاضر و تحولات عظیم دنیا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به حوزه‌ها امید ویژه‌ای دارند و لذا طلاب باید هر کس به نوبه خود در تحولاتی که حضرت آقا انتظار دارند به ایفا نقش بپردازند.

در ادامه یکی از طلاب مدرسه خاطراتی از حجت الاسلام رسولی گفت و از او به خاطر تمامی اقدامات و فعالیت‌ها و دلسوزی‌هایی که برای طلاب داشت از طرف تمامی طلاب این مدرسه تقدیر کرد.

سپس، حجت الاسلام علی رسولی به پشت تریبون رفت و با بیان اینکه حوزه علمیه از میراث گذشتگان است که امروز باید از آن مراقبت کنیم، از دستاوردهای مدرسه در این مدت گفت و از همه نیروهای استان خواست تا مدیر جدید مدرسه را برای کسب موفقیت‌های بیشتر همراهی کنند.

بعد از حجت الاسلام رسولی، نوبت به مدیر جدید مدرسه حجت الاسلام علیرضا یوسفی رسید که وی در صحبت‌های خود ضمن تشکر از تمامی طلاب، کادر مدرسه و بزرگان استان، بر دستیابی به موفقیت‌های بیشتر توسط این مدرسه و طلاب آن تاکید کرد.

در پایان این مراسم نیر با حضور مدیران و معاونین حوزه استان حکم مدیر جدید مدرسه به وی اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha