دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی

حوزه/نماینده سابق ولی فقیه در کردستان گفت: همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه بسیار ویژه ای به کردستان داشته و دارند و این استان را استانی فرهنگی و با اصالت می دانند که این برای همه ما افتخارآمیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:بنده در مدت ده سال که در استان کردستان حضور داشتم هرگز احساس غربت نکردم و نیز جای دارد از اعتماد رهبر معظم انقلاب به بنده در طول این ده سال تقدیر نمایم.

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم کردستان، مردمی خونگرم، با محبت و محب اهل بیت علیهم السلام هستند و این امر را عملا به همه نشان داده اند، لذا در مدتی که در این استان بودم به خود افتخار می کنم، چرا که هرگونه خدمت به مردم استان کردستان به مثابه جهاد و ایثار است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: در مدت  ۱۰ سال گذشته تاکنون تعاملات خوبی با مسئولان، مردم و... استان کردستان داشته ام که همین تعاملات زمینه ساز تحولات بسیاری در منطقه بوده است.

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان گفت: تمامی نیروهای جان بر کف برای عزت، سربلند و آرامش کردستان پای کار بوده و در فضایی صمیمی و دوستانه یاریگر ما بودند.

وی در ادامه تشریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که همواره برای همه ما مایه مباهات است، برادری و مودت بین اهل سنت و اهل تشیع در استان کردستان ماست که این امر زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان دین و انقلاب در این منطقه را مهیا ساخته است.

نماینده سابق ولی فقیه در کردستان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه بسیار ویژه ای به کردستان داشته و دارند و این استان را استانی فرهنگی و با اصالت می دانند که  برای همه ما افتخارآمیز است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی افزود: تاسیس کتابخانه تخصصی علوم دینی و دارالقرآن بین‌المللی در کردستان از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha