پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رضایی

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: آزمون استادی و امتحان شفاهی حوزه علمیه قزوین به صورت مجازی برگزار شد که تعداد ۳۶ نفر در آزمون استادی و ۲۴ نفر در آزمون شفاهی پایه ۱۰ شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی صبح امروز در جمع مسئولین آموزش مدارس علمیه استان قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران باوفای ایشان گفت: واقعه کربلا از چهره پلید امویان پرده برداشت. اهل‌بیت (ع) و در رأس آنان امام  زین‌العابدین(ع) به عنوان پیام رسانان عاشورا نقش زیادی در شناساندن چهره پلید امویان به مسلمانان داشتند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم دهه اول ماه محرم، افزود: عشق به سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اشتیاق ادامه راه زمان و مکان و موقعیت نمی شناسد، و مردم در دهه اول محرم امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا به خوبی مجالس عزای سید الشهدا را با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار  کردند که جای تقدیر دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین اظهارکرد: هفته گذشته آزمون استادی  و امتحان شفاهی حوزه علمیه قزوین به صورت مجازی برگزار شد که تعداد ۳۶ نفر در آزمون استادی و ۲۴  نفر در آزمون شفاهی پایه ۱۰ شرکت کردند.

وی اضافه کرد: نتایج این آزمون تا اواسط هفته جاری اعلام می گردد و داوطلبین تا سه روز بعد از  اعلام نتایج فرصت اعتراض دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha