چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حدائق

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه منصوریه با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی مردم نیستند، گفت: مدیران کل باید در جلسات عمومی حاضر شوند، اما متاسفانه مسئولان در دسترس نیستند، این ها خادمی مردم بلد نیستند و می خواهند آقایی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمن علیرضا حدائق، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی مدرسه علمیه منصوریه شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جامعه روحانیت مورد مطالبه خواهی مردم هستند، اظهار داشت: مردم روحانیت را بنیانگذار نظام می دانند.

وی با تصریح اینکه امروز ۲ مشکل عمده جامعه را تهدید می کند، اضافه کرد: مشکلات اخلاقی و اقتصادی از جمله مسائلی هستند که جامعه را تهدید می کنند، از این رو مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند.

عضو جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه مسئولان پاسخگوی مردم نیستند، خاطرنشان کرد: مدیران کل باید در جلسات عمومی حاضر شوند، اما متاسفانه مسئولان در دسترس نیستند، این ها خادمی مردم را بلد نیستند، می خواهند آقایی کند.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق افزود: مدیران کل در محافل عمومی حضور ندارند، بخشی از مشکلات هم به همین دلیل است، متاسفانه پاسخگو هم نیستند، جامعه روحانیت ظرفیت ارزشمندی است که مسئولان را صدا بزنند و از آنان خدمت بخواهند.

وی در خصوص مشکلات اخلاقی سطح شهر نیز مطرح کرد: اکنون وضع مسائل اخلاقی جامعه خوب نیست، رفته رفته گناه و فساد رواج پیدا می کند، و کسانی که نان نظام را می خورند کار نمی کنند، مسئولی که پول بیت المال را دریافت می کنند چرا کار نمی کند، تمام این مشکلات را پای روحانیت می نویسند.

مسئول مدرسه علمیه منصویه شیراز همچنین به وضعیت معیشتی طلاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: وضعیت معیشت طلاب هم حتی بیشتر از مردم دچار مشکل شده است، دولت اعلام کرده زیر خط فقر ۱۰ میلیون تومان است، حتی حقوق استاد سطح عالی حوزه به ۲ میلیون تومان نمی رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha