شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 923025
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
 مدرسه باقرالعلوم(ع) گراش

حوزه/ حجت الاسلام سید حسن موسوی به عنوان مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم علیه السلام شهرستان گراش معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین استوار مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام سید حسن موسوی به عنوان مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم علیه السلام شهرستان گراش معرفی شد.

در این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای سید حسن موسوی «دام مجده و عزه»

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد مسئول محترم مدرسه و نظر به مراتب فضل، تعهد، توانمندی و اهتمام به رعایت قوانین، شما را به عنوان مدیر مدرسه علمیه باقر العلوم علیه السلام شهرستان گراش منصوب می کنم.

امید است بر اساس آئین نامه و ضوابط مرکز مدیریت حوزه های علمیه، حرکت در مسیر سیاست های مدیریت حوزه استان و بهره گیری از ظرفیت ها و استعدادهای طلاب مدرسه، در مسیر تربیت طلاب علوم دینی و اعتلای آن مدرسه بذل جهد نمائید.

اهتمام به مساله تهذیب و تربیت در کنار ساماندهی به مسائل آموزشی و تحصیلی طلاب و همچنین پیگیری مشکلات مدرسه و تلاش در جهت رفع مدبرانه آنها با استفاده از ظرفیت عظیم مردم متدین و ولایتمدار گراش مورد توقع می باشد.

در ضمن لازم است از تلاش های خالصانه جناب حجة الاسلام آقای برفر«دام عزه» که در کسوت مدیریت مدرسه در طول این سال ها زحمات زیادی کشیده اند صمیمانه قدردانی نمایم و امیدوارم طلاب عزیز آن سامان همچنان از حضور دلگرم کننده ایشان بهره مند گردند.

موفقیت شما را در مسیر خدمت به سربازان حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از خداوند بزرگ خواستارم.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha