جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 923147
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
پس از باران

حوزه/ شبکه آی‌فیلم بازپخش سریال «پس از باران» را از شنبه ۲۶ مهر برای هموطنان آغاز می‌کند.

به ‌گزارش خبرگزاری حوزه، مجموعه بیادماندنی «پس از باران» به ‌کارگردانی سعید سلطانی، با پایان سریال «ریحانه» از شنبه هفته بعد روی آنتن می‌رود.

«پس از باران» سال ۱۳۷۹ روی آنتن رفت؛ سریالی خوش‌ساخت و استاندارد که تا سال‌ها ماندگار شد و بازپخشش هم مورد استقبال قرار گرفت.

این سریال در کلام اول داستان ساده‌ای دارد که در سال‌های پایانی حکومت قاجار و ابتدایی حکومت رضاخانی و نظام ارباب‌رعیتی آن زمان می‌گذرد. اشاره مستقیمی به بعد سیاسی ماجرا نشده؛ اما حکمرانی اربابان منطقه بر رعایایشان و رنجی که طبقه کارگر تحمل می‌کردند و حتی اختیاری بر تصمیمات شخصی زندگی‌شان نداشتند، در لحظه‌لحظه دقایق داستان محسوس است.

پس از باران بیش از هر چیز روایت رنج زنان است؛ زنانی که هر یک به نوبه‌ای مورد ظلم نظام مردسالار قرار  گرفتند. شهربانو، شخصیت اصلی و محوری داستان(با بازی مرجان محتشم) دختری روستایی است که به دلیل فرزنددار نشدن همسر اول ارباب(کتایون ریاحی) به‌اجبار به عقد ارباب(محمود پاک‌نیت) درمی‌آید، اما...

بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، نیکو خردمند، جمیله شیخی، مهوش صبرکن، جهانگیر الماسی، کیومرث ملک‌مطیعی و... دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند.

«پس از باران» هر شب، به‌جز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲ پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این سریال را در دو نوبت در ساعت‌های ۶ صبح و ۲ بعدازظهر دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha