جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سوگواره

حوزه/ سری دوم از سلسله نشست های تخصصی هفتمین سوگواره مجازی اشراق به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت مجازی و با حضور اساتید و کارشناس های مطرح و صاحب نظر، همزمان با برگزاری سوگواره برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سوگواره اشراق همه ساله همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم و در راستای تولید و توزیع محتوای فاخر در ارتباط با حماسه حسینی و مکتب اهل بیت(ع) به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای طلاب برگزار می شود که هفتمین دوره از این رویداد فاخر فرهنگی ویژگی های قابل توجه دارد که در شش دوره گذشته وجود نداشت.

انسجام بخشی و همسو کردن فعالیت‌ها در فضای مجازی جهت تأثیرگذاری حداکثری، فرهنگ سازی، ترغیب و حمایت فعالان فرهنگی توانمند جهت گسترش فعّالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی، تولید محتوای دیجیتال در ارتباط با حماسه عاشورا و مکتب اهل بیت(ع) و جبران خلأ تولیدات نو و خلاقانه و انتشار گسترده و چشمگیر محتواهای دینی در راستای سالم‌سازی فضای مجازی و ایجاد کنش‌های فعال، از ویژگی های این دوره از سوگواره اشراق است.

نشست های مسأله محور و تخصصی با اساتید مطرح و صاحب نظر، از دیگر فعالیت های صورت گرفته در سوگواره اشراق بود.

مرحله دوم از این نشست­ ها با موضوع «فضای مجازی؛ عرصه نوین کنشگران اجتماعی» برگزار شد.

در این نشست ها که در صفحه سوگواره در فضای مجازی به صورت زنده پخش شد، مصطفی تشیعی، سید کاظم روحبخش، میثم رمضانعی، جلیل محبی، داوود صالحی، فاطمه داداشی، نفیسه سادات موسوی و مصطفی اسماعیلی به گفت ­و­گو و طرح بحث می نشینند.

همچنین، زینب محمدی و مصطفی کرفی به عنوان کارشناس مجری در نشست ها حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است: علاقه مندان برای ارسال محتوا به هفتمین سوگواره مجازی اشراق می توانند به سایت این سوگواره  مراجعه و پس از ثبت نام، آثار خود را برای شرکت در سوگواره ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha