جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین باطنی - جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام باطنی گفت: ۹ دی روز تاریخی برای ملت ایران بود و باید هر ساله مردم این روز را گرامی بدارند و از عوامل پیدایش آن مطلع شوند و زمینه هایی که باعث ایجاد آشوب و فتنه در کشور شده بود را بشناسند.

حجت الاسلام علیرضا باطنی در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی و حرکت انقلابی ملت ایران در این روز، اظهار کرد: مردم در ۹ دی سال ۸۸ چشم فتنه را کور کردند.

وی افزود: در فتنه ۸۸ همه اضداد انقلاب، مخالفین و دشمنان داخلی و خارجی، منافقین و سلطنت طلب ها و همه آنهایی که عزت مردم ایران و سربلندی این کشور را نمی خواستند دست به دست هم دادند تا عمود خیمه نظام و انقلاب را به زیر بکشند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با بیان این که اراده الهی بر تدوام انقلاب اسلامی است، گفت: قرآن می فرماید: "یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ "اراده الهی تحقق پیدا کرده است بر که این انقلاب باقی بماند و خون شهدا از جوشش نیافتد و پرچم انقلاب به دست با کفایت رهبر انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل داد شود.

وی اضافه کرد: ۹ دی روز تاریخی برای ملت ایران و روز سرنوشت ساز بود و به جا است که هر ساله مردم این روز را گرامی بدارند و از عوامل پیدایش آن مطلع شوند و زمینه هایی که باعث ایجاد آشوب و فتنه در کشور شده بود را بشناسند.

حجت الاسلام باطنی با تاکید بر اهمیت وحدت و یکپارچی مردم در شکست و یأس و ناامیدی دشمن تصریح کرد: در ۹ دی مردم ایران با وفاق و یکپارچگی و یک صدا پشت سر رهبر انقلاب، گوش به فرمان ولی فقیه زمان به میدان آمدند، لذا نسل امروز باید این مسائل را بدانند و به خود افتخار کنند در کشوری زندگی می کنند که پرچم اسلام بر بام آن به اهتزار درآمده و ارزش های دینی و آموزه های قرآنی،علوی، فاطمی و مهدوی بر آن سایه انداخته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و سالروز شهادت شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه شهید فخری زاده تقارن یافته و این مناسبت ها را گرامی می داریم و به فضلای حوزه، سخنرانان، منبری ها و علمای حوزوی هم این نکته را بیان می کنیم که از این مبادی برای تبیین حقیقت ها و واقعیت های موجود استفاده کنند و بصیرت افزایی نمایند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، آگاهی مردم نسبت به خباثت و دشمنی دشمنان را مهم دانست و افزود: با این آگاهی کشور ما امنیت پیدا می کند، مردم آرامش پیدا کرده و یأس و ناامیدی به دشمن القاء خواهد شد و متقابلا مردم امیدوار خواهند بود، بنابراین در این ایام که کم کم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نزدیک می شویم، وظیفه دوچندان می شود.

حجت الاسلام باطنی تاکید کرد: مردم به افرادی که دلسوز اسلام وانقلاب هستند و دغدغه آنها حفظ و پاسداری از خون شهدای این سرزمین است توجه کنند و کشور را به عناصری انقلابی، پاکدست و مردمی برای خدمت به این مردم خوب بسپارند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha