جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر آیت الله موسوی جزایری از طیبه مخبر

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: خبر داوطلب شدن سرکار خانم طیبه مخبر فرزند دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود که به‌عنوان اولین نمونه انسانی این آزمایش قرار گرفت، بسیار مسرت‌بخش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، صبح امروز در حاشیه درس خارج، با اشاره به مرحله تست انسانی واکسن ایرانی کرونا، از این دستاورد بزرگ تقدیر کرد و اظهارداشت: اینکه ایران جز معدود کشورهای جهان و تنها کشور مسلمان است که موفق به ساخت این واکسن شده، مایه مباهات و افتخار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با ابراز خرسندی از داوطلب شدن خانم طیبه مخبر گفت: خبر داوطلب شدن سرکار خانم طیبه مخبر فرزند دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بود که به‌عنوان اولین نمونه انسانی این آزمایش قرار گرفت، بسیار مسرت‌بخش بود.

وی افزود: پیش‌قدم شدن مسئولین و خانواده‌ آن‌ها در این امور موجی از امید را در جامعه زنده می‌کند. البته این یک افتخار نیز برای خوزستانی‌ها می‌باشد که خانمی از بیت شریف مرحوم آیت الله مخبر که از اهالی دزفول هستند داوطلبانه برای تزریق واکسن اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معصومه IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    از این خانم متشکرم البته هر کسی که با خدا معامله کند نیازی به تقدیر و... ندارد من از همه شهیدان کادر درمان و خانواده آنها متشکرم و فکر می کنم کسانی که در بخش کرونا و در این راه آزمایش واکسن داوطلبانه کار می کنند رو میدان مین راه می روند