چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه بررسی نقش آیت الله مصباح در دفاع از انقلاب

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی، نقش ایشان در دفاع از انقلاب را ستودنی خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر،  مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی با حضور حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر و معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در مدرسه علمیه الزهرا (س) بوشهر با حضور مدیر، کارکنان و طلاب این مدرسه برگزار گردید.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، گفت: برای مصون ماندن از گرایش‌های مختلف جامعه و ایستادگی بر عهد خدای خود نیاز به قطب نمایی به نام بصیرت دارند.

وی در ادامه به نقش امام علی (ع) در زمان پیامبر(ص) پرداخت و اظهار کرد: حکایت انقلاب کنونی، حکایت انقلاب پیامبر(ص) است که با دو دسته از جمله منافقین و کسانی که ضعف ایمانی دارند، دست و پنجه نرم می کند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، بیان کرد: در این برهه زمانی حساس که دشمنان انقلاب از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب اسلامی نمی گذرند، کسانی بودند و هستند که آبرو و جایگاه ویژه علمی خودشان را فدای این انقلاب کنند همانند مرحوم آیت الله مصباح یزدی که یار دیرینه انقلاب بودند.

 وی ضمن بزرگداشت یاد نام و خاطره آیت الله مصباح یزدی در ادامه به ذکر فضایل عمار انقلاب اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) تمام‌ قد در دفاع از انقلاب تلاش کرد و به روشنگری و بصیرت افزایی جامعه پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha