جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاحیه

حوزه/ با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس شورایعالی جامعه مدرسین و امام جمعه قم آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان ۲۴۳ پروژه با اعتبار ۹۶۱۵ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه،  بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور برگزار شد، طی سخنانی استفاده از سرمایه های نهفته کشور از جمله اقتصادی، فرهنگی، معنوی و مادی را در راستای تحقق توسعه پایدار ضروری دانست و گفت: هنر مدیران باید  این باشد که سرمایه های بالقوه را عملیاتی کنند.

وی حضور مراجع عظام تقلید، روحانیت و ائمه جمعه را سرمایه های معنوی و ارزشمند برای استان قم دانست و افزود: به لحاظ سرمایه های انسانی نیز دارای منابع انسانی ارزشمندی در سطح استان هستیم.

استاندار قم با بیان اینکه بهره گیری از همه اختیارات  مدیران اجرایی همواره مورد تاکید مدیریت استان بوده است داشتن برنامه از سوی مدیران زیر مجموعه معاونت های استانداری را ضروری دانست و تصریح کرد: تحقق دولت الکترونیک و پاسخگویی مدیران در حوزه معاونت توسعه مدیریت استانداری در اولویت می باشد.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در حوزه عمرانی خاطرنشان کرد: پروژه های با پیشرفت بیش از ۸۰ درصد در اولویت کاری استان برای تکمیل و بهره برداری هستند.

سرمست در ادامه با بیان اینکه استان قم دارای مناسبت های ملی و مذهبی مهمی است، تکریم شعائر و تعظیم به ارزش ها را جزء اولویت های مسئولان دانست و گفت: در حوزه معاونت امور زائرین در زمینه بسط زیارت و گردشگری اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار قم با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، احیاء واحدهای تولیدی و رونق اشتغال در حوزه اقتصادی از اقدامات شاخص مدیرت استان دانست  و تصریح کرد: قم به لحاظ امنیت سرمایه گذاری در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

وی همچنین استفاده از تمام ظرفیت ها در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ارکان نظام در استان قم هماهنگی بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

شایان ذکر است: ۲۱۲ پروژه در  دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۵۴۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۲۱۶۴ نفر  در استان قم افتتاح گردید و ۳۱ پروژه  دیگر نیز با اعتباری بالغ بر ۴۲۱۵ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام   ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha