جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / همایش تجلیل از طلاب جهادی

حوزه/ در روزگاری که بسیاری از افراد از میدان به در شده بودند و از نزدیک شدن به بیماران و فوت شدگان کرونایی اکراه داشتند، طلاب جهادی ما وارد عرصه شدند و با ایثار و از خود گذشتگی به مردم خدمت کردند؛ شما سربازان امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عصر امروز در همایش تجلیل از طلاب جهادی فعال در بیمارستان ها و آرامستان های استان قم در ایام شیوع ویروس کرونا که در مرکز آموزشی و فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد با بیان اینکه پایبندی به موازین شرعی و قوانین اجتماعی یکی از ویژگی های نیروهای جهادی است، گفت: یک نیروی جهادی روی ریل شرع مقدس حرکت کرده و ملزم به رعایت قوانین اجتماعی است.

وی فداکاری، از خود گذشتگی در راه آرمان ها و خدمت به مردم را ویژگی های بعدی نیروهای جهادی توصیف کرد و گفت: در روزگاری که بسیاری از افراد از میدان به در شده بودند و از نزدیک شدن به بیماران و فوت شدگان کرونایی اکراه داشتند، طلاب جهادی ما وارد عرصه شدند و با ایثار و از خود گذشتگی به مردم خدمت کردند؛ شما سربازان امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستید.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری با اشاره به اینکه طلاب جهادی با اقدامات ایثارگرانه خود از آبروی رسالت و وحی صیانت کرده و می کنند، گفت: این اقدامات جهادی برکات بسیاری در جذب قلوب به دین و احکام الهی داشته است.

وی با بیان اینکه لباس روحانیت، لباس خدمت به مردم است، افزود: روحانیت همانگونه که در همه حوادث پیشتاز و جلودار بوده است، در بحران کرونا نیز پیشگامی خود را به اثبات رساند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در پایان به تبیین ویژگی های دیگر نیروهای جهادی پرداخت و گفت: نیروهای جهادی گام های خود را باید تنها برای رضای خدا بردارند؛ همانگونه که شهدا اینگونه بودند نیروهای جهادی ما همواره در این راستا حرکت کرده و این همان چیزی است که غربی ها هیچ درکی از آن ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha